GRAAAAAWL!

Skriver det bara här för att försöka få ut det till så många som möjligt:

Okej, viktigt meddelande: Min riktiga bilddagbok (AlmightyMalachi), har blivit borttagen. Jag har startat en ny, men problemet är att alla bilderna från min förra ligger kvar, samt precis allting från min förra bilddagbok, men jag kan inte använda den.

Helt enkelt: Det är två bilddagböcker, som ligger över varandra, varav den ena är borttagen och den andra inte går att använda för att den borttagna bilddagboken ligger ivägen.

Detta gör att jag inte kan göra ett skit för tillfället, eller ja, förutom att kasta upp denna förklaring på mina andra bilddagböcker/bloggar.

Jag har skickat klagomål till admin och får se vad de gör åt saken. Jag är nog aktiv snart igen.
Tack & Adjö.

Kommentarer
Postat av: Erik Sundblom

Lämna bilddagboken!

2010-07-08 @ 22:48:18
URL: http://www.bloggerik.webb.se
Postat av: Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-15 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0