Fem...

... sorters människor som får mig att vilja krevera.


Känner att jag måste skriva av mig lite men jag har inget direkt ämne att ta upp så det får bli en omotiverad lista om idioter.


 


5. Folk som vägrar ta kritik.


Visst, kritiken här på min bilddagbok kanske är lite väl hård ibland (har jag fått höra) men uppenbarligen måste man hamra in ett budskap i folks hjärna med hjälp av slägga och järnvägsspikar. Vad är det för fel på folk som inte kan ta kritik utan istället bestämmer sig för att bli sura och bestämmer sig för att köra på med "du kan va" och sen blockar en? Kan du inte ta kritik som en normal människa så kanske du ska sluta göra det så jävla lätt att kritisera dig.


 


4. Jehovas Vittnen.


Det finns inte ord för att beskriva hur mycket jag hatar er. Att komma och knacka på klockan åtta på morgonen på en lördag för att sprida sitt buskap om Guds kärlek är inte bra marknadsförning. Seriöst, får ni många nya anhängare av att tortera folk på det sättet?


Slutsats: Kommer du hem till mig för att sälja din löjliga tro så borde jag ha laglig rätt till att slå ihjäl dig med en bibel.


 


3. Folk som är emot abort.


Hur kan ni ens försvara denna synpunkt? Hur kan ni se detta som moraliskt över huvud taget? Ni säger att ett liv alltid är ett liv, men ändå vill ni att folk som drabbas av olycksgraviditet ska bli tvingade att föda ungen, trots att detta med stor sannolikhet kommer förstöra hela människans liv! Hur får ni detta att gå ihop?


För övrigt så är det rent skitsnack att fostret lever när det blir aborterat. Det har inte utvecklat något form av medvetande och därför är det inte vid liv. Än så länge är det bara en liten tillväxt på kvinnans kropp och om hon vill få bort den så är det väl bara att ta galjen och köra på.


 


2. Barn.


Hmm... undra hur många hatbrev jag kommer få av den här delen.


I alla fall så avskyr jag barn med hela mitt hjärta. Jag ser ingenting gulligt med en dreglande, skrikande, inkontinent och mentalt nedsatt 3åring som springer runt och gapar för att få sin moders uppmärksamhet. Är det bara jag som känner att Josef Fritzl kanske hade mer motiv än vad vi först trodde?


 


1. Folk som inte förstår sarkasm/ironi.


Om jag har tagit upp det här tidigare så får ni säga åt mig. Jag orkar bara inte leta igenom alla mina texter för att kolla efter en liten paragraf.


Seriöst, vad är det för fel på er? Varför är det så svårt att förstå att jag inte är seriös. Varenda gång jag säger något som ska vara sarkastiskt så får jag en hel hög med skit från något litet mongo som inte fattar ett skit, och sen får jag lust att tvinga en vägskylt genom kraniet på dem.


 


*Suck* jag är fan den enda intelligenta människan kvar på den här planeten.


Tack & Adjö.


Kommentarer
Postat av: You know who!

Måste bara säga LoL. Mista inte att du är "intelligent" med att du bara umgås med o allmänbildade "fjortisar" och andra under 14 års ålder på the "bdb"

2009-09-20 @ 12:51:01
Postat av: elinore

hatar också barn under 6 år :P

de är asjobbiga xD

2009-09-20 @ 15:26:29
URL: http://elinoreh.blogg.se/
Postat av: Arg.

MEN NEEEJ, HAR DOM TAGIT BORT DITT KONTO PÅ BDB?

NÄE NU JÄVLA.

2009-09-20 @ 19:54:41
Postat av: hooora e du!

jag hatar barn? nänä du var it ett barn snäll, din tröga idotiska jäävel skaffa ett liv biiitch!!!

2009-09-25 @ 22:12:45
Postat av: Jennifere Holm

Du borde skriva en bok. Dina texter får mig att skratta, och det är ännu roligare om man tar med alla hatkommentarer. Du fick mig glad. Tack.

2009-11-10 @ 21:27:10
URL: http://ttroublesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0