Q&A

Anledningen till de här bilderna är för att jag sitter vid en kompis dator och han har inga bra bilder som inte innehåller mig. I alla fall så kommer här svaren på frågorna jag har fått och om ni har några fler frågor så är det bara att fråga så tar jag dem nästa gång.


När SKA du och jag och Basso ha trekant?! :O

I sinom tid Dvärgfan, i sinom tid.


How you doing?

I FEEL GOOD!


Varför vill inte du äta stolar?

Jag vill äta stolar... jag äter hellre pallar, men jovars, stolar funkar.


Är detta en fråga?

Nej, detta är ett ord.


Gillar du metal?

Det funkar.


Anser du dig själv som en bitter människa? xD

Inte alls, jag är en optimistisk jävel som aldrig ser några som helst fel med världen...


Vilken sorts musik gillar du? :O

Helst punk; men det mesta funkar.


Favorit band? 8D

Say Anything eller Bad Religion.


Har du några filmtips? :D

Börja med att se Fight Club och återkom sedan.


Hömm. Säg 3 filmer jag borde se. Och ja, VARFÖR ska du inte raka dig i november? Det låter... stickigt.

Det första var knappast en fråga men visst: Fight Club, Religulous och V för Vendetta.

För andra frågan: För att det är awesome och jag vill ha skägg.


1. Vad heter du i den analoga världen?

Det kommer du aldrig få svar på lilla vännen.


2. Varför vill inte stolar äta dig?

Jag är för awesome.


3. Would you fuck me?

I'd fuck me.


4. Hur dödar man en jesus från framtiden?

Med ett kors från framtiden.


5. Hur många könssjukdomar har du?

42.


6. Om så är fallet, vilka?

Alla som du lider av.


7. Och hur fick du dom?

I förrgår tillsammans med dig... man tycker ju att du borde komma ihåg det.


8. Hur var det för dig första gånger du hade sex, vad gjorde ni för saker, vad för slags föremål var involverade, vilket kön var den andra parten av, vilken position? Försök gärna beskriva lite mer ingående...

Ytterst trevligt, vi hade sex i missionärsställningen och sen red hon mig. Det var en människa av kvinnligt kön.

Vill du ha mer ingående så får du fan ta och köpa filmen.


9. Var det du som mördade min fru?

Nej, men det var jag som anställde mördaren.


10. Av alla könssjukdomar i hela världen, vilken är din favorit och i sådant fall varför?

AIDS... den kommer kanske utrota hela kontinenter. Slå det Klamydia.


Vad händer om man dividerar med noll?

Man får noll.


Anser du att dina åsikter är överlägsna alla andras?

Nej, det är fakta att mina åsikter är överlägsna alla andras.


Om jag erbjöd dig 10 gram med den finaste marijuanan som finns, hade du accepterat det emot att träffa mig irl? :P

Så... vart var det du bodde?


Anser du dig själv som upphöjd över oss andra?

Absolut inte... ehe.


tycker du att det är farligt med ank-svett?

Oerhört, man ska akta sig för den ondskefulla anksvetten... min farfar dog på det viset.


Gillar du Mudkips?

Jag älskar med dem.


Varför har du bdb?

Det är ett skönt sätt att uttrycka mina åsikter.


Om jag skulle ge dig en av bdb's admins hemadress, hade du slått ner honom?

Nej, jag är pacifist.


Damn nån hann före mig med mudkipz, uhm

Taskigt läge...


u liek dem animés that dem japaneese haz?

Jodå, det finns en hel del gosiga.


and if so what are ye favorittz?

Death Note... säger du något annat så har du fel.


Vad är det godaste du har ätit?

Oralsex någon?


Vilken musik gillar du, favorit band t.ex? :)

Redan svarat på denna fråga.


Känner du att du har mycket hat i dig? ;)

Nejdå; jag är en kärleksfull människa i stil med Di Leva eller Ernst Kirschhurfanstavarmanhansefternamn.


Vilken färg har en spegel?

Svart eller vit beroende på vem som speglar sig.


Har du någonsin haft, eller velat ha sex med en kille? :D

Nej och ja.


va heter din mammas bästa kommpis dotters idols kompis i andra namn?

Karl-Erik Hejdengraaaf.


By the way, klarade du av no fap October?

Aldrig i helvete.


vad är du stoltast över?

Min Lisebergskanin som jag var tvungen att köpa för att jag suger på att spela på lyckohjulen.


Har du skapat förändringar med dina åsikter?

Ingen aning... bara att vänta och se.


Har du någonsin blivit tänd på killen som sitter bredvid dig på bilden?

Nej... bara... bara nej.


När svarar du på frågorna?

Nu?


Vilken är den råaste, absurdaste fråga du kan tänka ut? Svara på den, ingående.

Har du sett utlösningen av personen på bilden bredvid dig medan den sakta men säkert kryper sig uppför kroppen på hans flickvän och även fyller hennes navel?

Svaret är ja... nu ska jag gå och typ gråta eller nåt.


Vad är egentligen den stora frågan, på vilken svaret är 42?

De säger svaret i tredje boken.


vad är ditt favoritämne i skolan?

Vad som helst som inte är tyska.


är du bra på att rita?

Nej, jag suger något enormt.


tycker du det ska vara OK att jobba som bloggare/bloggerska?

Ja; jag tycker dock att det är smått patetiskt men för all del om det är vad de vill göra så.


har du testat droger?

Ja.


isf vilka/vilken?

Jag har testat hasch.


läser (och/eller läste) du något annat språk än Svenska & Engelska?

Jag pluggar tyvärr tyska.


tycker du om tecknat? :D

Jag älskar tecknat.


vilken film genre föredrar du och vilken föredrar du minst?

Jag vet faktiskt inte... jag gillar alla genrer därute.


Vilken är den mest idiotiska och IQ befriade kommentar du har fått?

Det måste nog fan vara den om att det inte är två D i I'm dead.


finns det någon musikstil du inte klarar av att lyssna på?

Techno.


kan du mkt om buddhism?

Inte så jävla mycket men jag har inga större problem med det lilla jag kan.


Hmm... det får duga för den här gången; Herrejävlar vad långt det blev.

Tack & Adjö.



Kommentarer
Postat av: pumpum!

Vilka är dina favorit böcker?

nämn minst 5 tack :)

2009-11-02 @ 21:56:46
URL: http://hejjduuhhhhmrmrmrmr.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0