Kommentarer.

Jag älskar Kommentarer... speciellt de efterblivna. Här kommer några av de dummaste jag har fått på min blogg.

 

Kommentar 1.

Du är bara för jävla kåt i Kissie, va? Kan du inte bara skita i henne, hon bryr sig inte ett skit om dig så varför inte bara hålla käft.

(Skrivet på min text om Kissie vid namn "Happ" ).

 

Svar:

Om du inte vore så jävla dum i huvudet så hade du ju alltid kunnat kolla upp datumet då det där inlägget hamnade på bloggen. Det inlägget las nämligen upp där 2009-07-20 och detta var fortfarande ca 10 dagar efter att jag skrev det.

Jag har alltså inte skrivit om henne på 2 månader och 7 dagar. Är det var du kallar att vara kåt på någon din patetiska jävla livsform.

 

Kommentar 2:

men vafan, sluta kolla på den om den är så jävla dålig :O jag vill inte mörda dig bara för att du suger?

(Om Twilight).

 

Svar:

Jag har inte sett filmen på skitlänge (förutom med Rifftrax men det är en helt annan sak). Jag recenserade filmen och sen skrev jag en humoristisk text om hur man gör sig av med Twilightfans.

Förresten; varför i helvete satte du ett frågetecken i slutet av ett påstående?


Kommentar 3:

Detta e det sämsta du har skrivit,så som du skrev så tror jag inte du vet ett skit om islam. Varifrån får du din "fakta" från? Källa på att Profeten var gift gift med en 9åring? Det är för fan inte sant, och inte fan var han schizofren heller. Och man möts inte med oskulder i paradiset, det är bara snack, och kriget handlar inte enbart om religion, det finns en historia bakom.
Lär dig innan du kritiserar. Sen så är INGET i Islam ett måste, man egen vilja, ingen kan tvinga dig att vara religiös, bära slöja elr ens tro på Gud, om det hade varit ett måste så skulle du oxå göra det istället för att sitta o skriva sån bullshit.
PS. tycker du ska ta o följa dina tips till cutters själv o lev som en normal människa, vad fan har man för liv om man bara sitter o kritiserar allt, e du deprimerad elr vad.

Även om du inte e troende så respektera att andra e det, tänk på andra och håll åtminstone dina negativa tankar för dig själv.

Misstänker att du e extremt mobbad, och måste därför trösta dig med denna skit. Sök hjälp.

 

 

Svar:

Nämen ser man på, det var ju du som skrev till mig om att sluta snacka skit om Kissie typ 2 månader och 7 dagar efter att jag gjorde det. Är du tillbaks för att göra narr av dig själv igen?

Nåväl, till hur jag vet att han var pedofil:

"Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old."

Där har du det din efterblivna jävla ko, det står i Islams heliga skrifter. Jag behöver inte ens bry mig om att argumentera emot resten av din kommentar då du (återigen) har bevisat dig dum i huvudet.

Jag vill dock veta en sak. På vilket sätt hade jag burit slöja och trott på Gud bara för att det skulle vara tvång på det i en religion som jag inte följer för fem öre?

Grattis, du kan vara den dummaste människan som någonsin har skrivit till mig. Ha en bra dag och glöm att titta åt båda hållen när du ska gå över gatan.

 

Kommentar 4:

asså, du e bara avensjuk på att du inte ser ut som Robert Pattison! ;) Asså den där filmen har fått kommentaren "Bästa romantiska filmen sen Titanic", så den kan inte va dålig! Sluta trycka ner andra och ryck upp ditt eget tragiska liv. <3

 

Svar:

Du har rätt, jag är avundsjuk på honom och tycker att han är snygg så därför förklarar jag hur ful han är. Snygg logik där ditt mongo. Bara för att något är hyllat så måste det inte vara bra. Hitler var från början hyllad, inte i helvete var han bra. Jag tyckte för övrigt att Titanic var en jävla pissfilm helt utan poäng och man hade kunna klippt bort sådär hälften av allt som händer utan att något hade saknats.

Förresten så är "asså" inte ens ett ord.

 

Tack & Adjö och fortsätt skicka in ofrivilligt humormaterial.


Kommentarer
Postat av: Micke

Fan, du är underbar :D Man är varken mobbad eller deprimerad om man kritiserar, man är smart ;)



Chicketicaowaow

2009-10-29 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0