You are a dickwad.







Jag fick en rolig kommentar här om veckan och den ska vi nu dissekera.

Kommentaren handlar om texten vid namn "Utmaning".

"jag gillar dina texter".
Ingen kommentar som börjar så kan sluta bra.

" men vafan kan du inte bara lägga ner."
Sa ju det. För övrigt så ska det vara frågetecken i slutet på den meningen, inte punkt. Att meningen dessutom gick emot början på kommentaren är en helt annan sak.

"Om du hatar den så satans mycket så sluta ta upp det."
Jag har slutat tagit upp det, den här texten är VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT gammal.

"De jävlarna som faktiskt tycker om filmen får väl för helvete göra det."
När sa jag att de inte fick det? Jag bad bara att få förklarat för mig om hur man kan gilla den.

"Det är deras jävla åsikter."
Rent tekniskt sätt är det bara en åsikt.

"Antingen gör du det här för att du ska tycka att filmen kanske är helt okej, eller för att du, efter att de som sagt vad de tycker, ska kunna trycka ner dem så jävla mycket att de själva börjar hata filmen."
Eller så gör jag det för att jag ska få veta hur fan någon kan gilla den här tragedin.

"Så jävla löjligt."
Typ som din kommentar?

"Vi fattar att du hatar filmen nu, vi har fattat det ett bra tag."
Bra, då är du åtminstone inte helt efterbliven.

"Ja just det, det enda som gör filmen bra är dess musik."
Muse var med, klart som fan att det blir bra då men endast musik gör inte en film bra.

"Och ja, säg vad du tycker nu då. Hur jävla dålig musiken är."
Nej, musiken är bra.

"Men då tycker jag att du ska sätta dig och skriva bättre musik själv."
Jag har aldrig påstått att jag skulle kunna göra musik.

""jag har aldrig sagt att jag är bra på det""
Se, du fattar galoppen.

"och jag har inte sagt att jag bryr mig."
Faktiskt så har du det.

"Det här är min åsikt och jag lyssnar fan på hårdrock i vanliga fall så inga jävla kommentarer om det tack."
Vad hade det med saken att göra? Ville du bara att alla skulle veta att du lyssnade på hårdrock för att veta vilken cool kille du är?

"Föresten, måste bara säga att dina texter för det mesta är grymma och ha en trevlig dag."
Du är en liten mes som inte ens vågar gå ut med ditt hat till fullo... tragiskt.

Tack & Adjö.

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHA du är så jävla skön!!!

synd att din bdb togs bort!!

2009-07-24 @ 16:41:02
Postat av: petra

Kissie plagier texter once again... inte din denna gång, men hon måste fan vara trög.

2009-07-25 @ 15:37:26
Postat av: Emelie♥

"Men då tycker jag att du ska sätta dig och skriva bättre musik själv."

Jag har aldrig påstått att jag skulle kunna göra musik.



Hahaha klockren! Det låter lite som den dära Anna som var med i idol och sa till juryn men kan ni göra det bättre själv då xD Hahaha :P

2009-07-26 @ 01:09:42
URL: http://themelie.blogg.se/
Postat av: ANONYMOUS-FFS

Jag - skrattar - som - fan - nu - ! TACK!

2009-07-26 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0