Intresseklubben.


Jag börjar nästan misstänka att mina läsare är lika efterblivna som alla andra bloggläsare i denna vida värld.

Sen jag skrev min text om Kissie så får jag dagligen PM från idioter som säger hur rätt jag hade och allt vad Kissie har gjort nu.
JAG BRYR MIG INTE!

Jag skiter fullständigt i vad hon har gjort nu, jag skiter fullständigt i vem hon har hängt ut i sin blogg, jag skiter fullständigt i hela henne.
Jag skrev en text för att jag hade tråkigt, ämnet råkade vara Kissie och ni får för er att jag vill veta exakt allt hon gör exakt hela tiden.

*Suck* Världen blir ju fan dummare för var dag.
Tack & Adjö.

Kommentarer
Postat av: Catt1s

HAHAHA, underbar är vad du är.

2009-08-01 @ 14:30:22
URL: http://www.metrobloggen.se/catt1s
Postat av: Anonym

IM ALMIGHTY MALACHI, THE BOWLING F*CKING GOD!

2009-08-08 @ 13:58:37
Postat av: matilda

du har tagit bort din bdb :(

haha jag vet att jag är efterbliven :O

2009-08-18 @ 00:55:25
Postat av: Skribenten.

Matilda: Nej, den finns där och den heter AlmightyMalachi, precis som förut.

2009-08-18 @ 18:36:13
URL: http://jaghatarbilddagbokensadmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0